Op dit moment zijn de volgende zaken goed om te weten:

  • Continuïteit van onze leveringen hebben de hoogste prioriteit.
  • De logistiek draait nog volop en voldoende extra hulp achter de hand in het geval van uitval.
  • Voorraden zijn grotendeels op orde op enkele verbandmiddelen na. Hierover is veel afstemming met leveranciers.
  • De helft van ons Customer Service team werkt thuis zodat de continuïteit van het contact met onze klanten gewaarborgd blijft. Het is mogelijk dat u iets langer moet wachten aan de telefoon.
  • Wij werken vanzelfsprekend volgens alle richtlijnen van het kabinet en het RIVM.
  • Daarnaast nemen wij intern maatregelen om risico’s te beperken, zoals het spreiden van afdelingen en sluiten van het bedrijfsrestaurant.

Zodra er nieuwe maatregelen worden genomen of onze service verandert, vindt u de informatie hierover op deze pagina. Wij hebben ook steeds rechtstreeks contact met onze klanten en leveranciers voor vragen, oplossingen en alternatieven.

Heeft u vragen aan ons, stelt u deze dan bij voorkeur per e-mail (service@hulpmiddelbezorgd.nl). Bedankt voor uw begrip in deze ongekende situatie.