Customer Service medewerker

Customer Service medewerker

Ben jij een echte spin in het web en zoek je graag naar de beste oplossingen voor onze cliënten en zorgprofessionals? Staan kwaliteit en service bij jou hoog op je lijst? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe collega!

Ben jij een echte spin in het web en zoek je graag naar de beste oplossingen voor onze cliënten en zorgprofessionals? Staan kwaliteit en service bij jou hoog op je lijst? Dan ben jij misschien wel onze nieuwe collega!

Wat ga je doen?

  • Je bent het eerste aanspreekpunt en dus het ‘visitekaartje’ van Hulpmiddelbezorgd.nl.
  • Je adviseert cliënten en zorgprofessionals over onze producten.
  • Je bent samen met je team aanspreekpunt voor logistieke- en productgerelateerde vragen.
  • Je bent verantwoordelijk voor een juiste registratie van ons cliëntendossier.
  • Je voert orders en retouraanvragen in en zorgt voor een correcte en volledige administratieve afhandeling hiervan.
  • Je legt gegevens vast voor klanten over de dienstverlening die wij bieden, zoals de factureringsstroom, tarieven en voorwaarden, zodat onze klanten volledig en juist geïnformeerd zijn.
  • Je signaleert en analyseert klachten en knelpunten en neemt hierop actie ten behoeve van de hoogst mogelijke klanttevredenheid.

Wat breng je mee?

Je beschikt over een MBO+ werk- en denkniveau en hebt 3 tot 5 jaar ervaring binnen een klantcontact omgeving. Het hebben van affiniteit met de zorg is een must en het is een pré als je daarnaast zorggerelateerde werkervaring meeneemt.

Het is belangrijk in deze functie dat je de juiste conclusies en keuzes kunt maken op basis van de beschikbare informatie. Dit vraagt dat je goed kunt overtuigen en zelfverzekerd in je schoenen staat.

Wat maakt jou de juiste kandidaat?

Als jij jezelf herkent in de volgende kenmerken:

  • Je bent gedreven en empathisch ingesteld. Belangrijk dat je goed kunt luisteren.
  • Communicatief ben je sterk en je vindt het leuk om met cliënten en zorgprofessionals in contact te zijn en alles te doen om deze doelgroep te helpen.
  • Je kunt zowel zelfstandig werken als in teamverband en weet in oplossingen te denken.
  • Je beheerst de Nederlandse taal uitstekend, zowel mondeling als schriftelijk.
  • Je beheerst de Microsoft Office 365 suite goed (tenminste Word en Excel) en hebt kennis van geautomatiseerde gegevensverwerking.
  • Je draagt onze kernwaardes uit: klant, samen, betrouwbaar en verantwoordelijk.

Wat bieden we jou?

  • Je mag een marktconform salaris en goede arbeidsvoorwaarden tegemoet zien, waaronder een gegarandeerde eindejaarsuitkering.
  • Een contract voor bepaalde tijd met uitzicht op een vast dienstverband bij goed presteren.
  • De ruimte om je te ontwikkelen.
  • Een fulltime baan van 37 uur per week (30-32 uur per week is bespreekbaar).
  • Een betrokken en professionele werkgever.

Waarom kies je voor Hulpmiddelbezorgd.nl?

Hulpmiddelbezorgd.nl is onderdeel van CB. CB is meer dan 8 jaar actief in de zorgmarkt. Een markt die volop in beweging is. Binnen CB Healthcare werken diverse disciplines samen in een relatief jonge en dynamische omgeving. Vanuit Hulpmiddelbezorgd.nl leveren wij medische hulpmiddelen voor de vergoede zorg bij cliënten thuis en bieden een uitgebreid assortiment aan wondzorgproducten, incontinentiemateriaal, katheters en darmspoelsystemen. Hierbij werken wij samen met andere partijen in het zorgveld, zoals wijkverpleging, apotheken en huisartsen, om zo niet alleen de beste, maar ook de meest klantvriendelijke en efficiënte dienstverlening te kunnen bieden. Partijen waar wij onze dienstverlening voor uitvoeren zijn o.a. QRS, Hartmann, Essity, Coloplast, Radboud UMC en Buurtzorg.

Zeer recent zijn we een samenwerking met PostNL aangegaan waardoor we nog beter kunnen inspelen op de groeiende markt van zorglogistiek. Door het nieuwe partnership kunnen CB Healthcare en PostNL intensiever gaan samenwerken en klanten in de zorgsector voorzien van een breed aanbod aan logistieke oplossingen.

Wij werken op basis van secure base leadership waarmee we een veilige basis voor medewerkers creëren om zichzelf te laten zien, risico’s durven nemen en fouten mogen maken en zodanig aangemoedigd worden om hun talenten in te zetten en te ontwikkelen. Wij zijn ervan overtuigd dat de juiste chemie tussen collega’s; een goede samenwerking de kracht is van ons succes. Als team zijn wij gedreven, maar vinden we het belangrijk dat er ruimte is voor een portie humor en gezelligheid. Werkplezier staat bij ons voorop!

Reageren of meer weten?

Wil je meer weten over deze functie en/of solliciteren? Stuur dan je CV en korte motivatie naar recruitment@cb.nl. Voor meer informatie kun je bellen met Patricia van der Steen, HR Adviseur (0345-475626). Wij zijn een sterk groeiende organisatie, waardoor er meerdere nieuwe collega’s gezocht worden.

NB: acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.