Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over onze producten of diensten? Stelt u deze gerust aan onze verpleegkundigen. Wij zijn bereikbaar via onder andere telefoon, e-mail, de contactpagina en Facebook

Maar wellicht staat het antwoord op uw vraag hieronder. Mist u nog informatie, neem gerust contact op. Wij staan graag voor u klaar!

1. Hoe kan ik mij bij Hulpmiddelbezorgd.nl aanmelden?

U meldt zich snel en eenvoudig aan via 0800 2110 (gratis) of het aanmeldformulier. Wij hebben altijd een verwijzing of recept van uw (huis)arts of specialist nodig. Dit kunt u sturen per e-mail naar: service@hulpmiddelbezorgd.nl.

2. Wordt incontinentiemateriaal vergoed door mijn zorgverzekering?

Incontinentiematerialen worden volledig vergoed vanuit uw basisverzekering. Voorwaarde is wel dat incontinentieproducten op medische grond noodzakelijk zijn.

Voor meer informatie kunt u bij uw zorgverzekeraar informeren. Wij hebben altijd een verwijzing of recept van uw (huis)arts of specialist nodig.

3. Welke zorgverzekeraars zijn bij Hulpmiddelbezorgd.nl aangesloten?

Alle zorgverzekeraars, met uitzondering van CZ, zijn aangesloten bij Hulpmiddelbezorgd.nl.

4. Hoe ontvang ik het incontinentiemateriaal?

Bestellingen van Hulpmiddelbezorgd.nl worden altijd discreet in neutrale verpakking bij u thuisbezorgd. U ontvangt uw bestelling doorgaans binnen één werkdag. PostNL levert de bestelling.

Tijdelijk een ander afleveradres (bijvoorbeeld in geval van vakantie)? Dit vormt geen enkel probleem. Het bezorgen van de bestelling wordt niet bij u in rekening gebracht.

5. Welke producten kan ik bestellen bij Hulpmiddelbezorgd.nl?

U vindt bij ons een ruim assortiment van A-merken, uit de volgende categorieën: absorberend incontinentiemateriaal, katheters, darmspoelproducten en wondzorgmaterialen.

6. Hoe plaats ik een herhaalbestelling?

Herhaalbestellingen kunt u telefonisch doen: 0800 2110 (gratis) of via e-mail: service@hulpmiddelbezorgd.nl. Graag uw naam, adres en geboortedatum vermelden. U ontvangt dan automatisch het laatst bestelde productpakket bij u thuis.

7. Kan ik ook een spoedbestelling plaatsen?

In noodgevallen is Hulpmiddelbezorgd.nl altijd bereikbaar via: 0800-2110 (gratis). Een verpleegkundige bekijkt samen met u wat u nodig heeft en helpt u vervolgens verder.

8. Krijg ik een rekening thuisgestuurd?

Hulpmiddelbezorgd.nl declareert de kosten rechtstreeks bij uw zorgverzekeraar. Dat regelen wij voor u, zodat u hier geen omkijken naar hebt.

Voor vergoeding is een recept noodzakelijk. Hulpmiddelbezorgd.nl kan u helpen bij de aanvraag van zo’n recept. Wilt u zeker weten of de gewenste incontinentiematerialen in uw situatie vergoed worden? Neem dan contact op met Hulpmiddelbezorgd.nl of met uw zorgverzekeraar voor meer informatie. 

Wat wij allemaal leveren?

Bel 0800 2110 (gratis)

Zorgadviseur Verpleegkundige Hulpmiddelbezorgd.nl Marloes van Berkel specialisatie incontinentie

Wilt u meer informatie of advies van onze verpleegkundigen?